En shoppings dag!

idag bar de av mot stinsen med kims kära kusiner, vi inväntade oss en dag med bara shopping, de var riktigt mysigtm ne ja orkar ej med deras tempo, så jag avböjde sista svängen mot väsby för mer shoppign o inväntade kim i stinsen, gick då runt lirte medan han var på vägen hit!
Lämnade tbx tristas yttertröja från polaren o pyret..

Köpte även lite själv ,ej så mycket. de blev en tröjja från GT, en röd med lite vitt i! tänkte mig lite färg på närvaron ju!
Sedna fick ja riktigt erbjudande o slog till med två tröjor för 99 kr... kostat 259 kr st innan!
Så de blev dessa två samt en rouge... måste ju då min gick sönder!!
bilder kommer sen lovar det om ni vill se dvs!
men ihelhet så var de en mysig dag, vi åt en snabbare lunch på Waynes C...... jag håll mig hela dagen till nyttigt, även om sari suktade mig med en så stor o god cookies där igfrån!!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0