Hemkommen

Nu sitter ja hemma i min underbara säng och bara kopplar av, så skönt efter att varit på jobbet halva dagen!
RIKTIGT SKÖNT  att komma tbx men inte lika när man vaknade med illa mående, och de har hållit på hela dagen. vet ej varför, inga barn om ni tror de... men tror de kan vara ngt med mitt bs då bs legat lite högt i dag..

har legat runt 15, fast ja tagit insulin, lite svårt att få ner de. men nu när ja kom hem så låg de på 4.1...
tagit lite å ätit.. så ja hoppas de inte kommer upp!!!
skall passa på att vila innan ja får hämta trista om mannen min ej gäör det! får se hur lång tid de tar för honom att komma hem i trafiken!!!!

Så glad ja är i dag. min första dag med invigning av min fin fina väska , så ja gillar den!!! och kommer gilla den mer o mer varje dag.... men kan man gilla den mer??hehhe inte jag!!!!
Hoppas ävenm på ett samtal snart... ett bra sådant! såååå ber att de ringer snart o är bra nyhheter!!! nyfikna????

Även pratade med en vän idag som jag mådde bra av... hon förstår sig verkligen på mig, nu när vi båda har gått igenom samma sak. lite lättare då!
Även om vår relation är lite knepig pga närstående inkopplade! invecklad! men vet vart vi har varandra! de är viktigtast!!!!

nu vila lite!!
pöösss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0