Lite smått men ändå gott!

dagen började inget kul! jag har varit så strött, slut och ej orkat ngt, kom på efter halva dagen varflr, jo hade glömt min dagliga dos Tradolan! hmmm. då kan jag ej fungera som normal människa utan dessa!
Och efter ngr timmar vaknade jag upp, tog mitt pack , gikc mot ´dagmamman och hämtade Trista, så snäll och söt hon var , riktigt bra humör!! och vi satte fart, giock en sväng och pratade och jag fick min prommis .. så lite si så där 45 min var vi ute allt som allt! skönt!!!!

När vi väl kom hem så kom Kim med! Trista blev så glad..... vi hoppade ett tag i stuttsmattan sedam satte grillen på, grillat kött! mumsigt men måste erkänna att ja börjar tröttna!! va faan mer kan man grilla! tappat fokus,,, kykling o lax går!ngt mer?????????????? hjälp tack!!!!
Efter de så gick vi in o bytte om mm för att bege oss mot enköping , hämtade upp Tindras cykel hon skall få till helgen, så glad hon kommer bli!... izas cykel hämtade kim upp i dag innan han började jobba!!!! snällt va!!

och hälsade på tristas faster i dag med gjorde vi! hon är fortf blyg för henne men de skall vi ändra på!!:)
Nu sitter ja i soffan skall börja kolla en serie kim gillar, och mysa med min man!! sedan sova för upp tidigt med triusta.. och en prommis blir de med!!! när jag ändå är på G när jag lämnar henne så varför inte fortsätta då!

Kommentarer
Postat av: Malin-mamma till sam

Vart har du köpt det rosa skalet? Dyrt?

Vi har en reservation på Riksten friluftsstad i T. En ny del som växer fram, ngt du känner till?

2010-05-25 @ 14:14:08
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: Malin-mamma till sam

SKall genast spana in den. Tränar du mycket? Ser tränad ut!:)

2010-05-25 @ 17:28:28
URL: http://malinsmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0