Sitter här och ....

Funderar på att lägga mig ett tag!: är så seg. har idag hållit igng mer än vad jag gjort på hela veckan!
Har passat på att duscha, skönt där utan barn som klän ger på en!
Samt städat lite och bytte lite plats på tavlorna. blev rikgtigt bra där!.

Sedan så kom grannen över o önskade  grattis" de var gulligt:)
Trista skall gå till kl 4 i dag så hämtar ja hem henne efter de. då kommer pappsen hit  o mannen min kommer hem! saknar honom nu! vi har verkligen inte fått egen tid med vara ndra denna vecka, först för när ja är dålig blir ja på dåligt humör och sedan så har han haft mycket , o vi mycket med hus o jobb!

Så idag kanske ja får lite tid för honom. el han tid för mig!.
än så länge har ja inte fått ngn present! snyfft! men men , man blev ju vuxen så:(

ett kort som jenny tog för länge sedan!, som hon även gratta med! tackar tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0