Sitter och väntar!

På att min man och tripsie skall komma hem!" första gng som K hämtar trispie hos Elsie! spännadne!!
Så jag kunde vila en 30 min innan de kom, mår ej så illa längre, kanske de var mitt blodsocker som gjorde det!
Hoppas de ej återkommer bara!.

Nyss tog o unna mig en bit kladdkaka, har ätit så dåligt jhela dagen pga illamåendet!
Måste o måste jobba denna vecka, har ju varit borta en vecka redan så ja har ej råd at vara borta mer!!!! o vill ej heller!

ååå snyft inget samtal har inkommit! men har ju trots allt två dar till på meig!!! så hoppas!
ävene en annan bra sak har hänt! ja har gjort ngt som ja så hoppas på med!".. men eftersom man så gärna vill kommer de ej gå!

Kommentarer
Postat av: Elli

Men berättta!!! Tell me på en gång!!! Puss o kram

2010-05-10 @ 17:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0