Diabetes

Lite snabb info om diabetes:

Finland har högst Diabetesinsjuknande i världen och Sverige ligger tät efter. Ungefär 7 % av barn som föds i Sverige har en ökad ärftlig risk att få Diabetes Typ 1. Av dessa barn är det ungefär 7 % som kommer utveckla Diabetes.

En text som jag tycker var intresant läsning!!!!!!


sedan en sak till!
Snart kommemr jag bli intervjuvad av : diabetesportalen.nu

så i januari får ni ha kollen där o se var som kommer skrivas!! Lite roligt tycker jag..
att få chansen att lära ut det jag kan till de andra som är tex nya i diabetes ämnet mm!

De var så jag lärde mig allt som jag kan, för att sköta min diabetes, LÄSA BLOGGAR samt ha kontakt med diabetes folk!!!

Så kom ihåg www.diabetesportalen.nu



Kommentarer
Postat av: Hanna

Kollade runt på dina bilder av huset=) Vad fint det är!

2010-12-02 @ 08:08:29
URL: http://egobuffa.blogg.se/
Postat av: catta

Hanna! tack så mycket tjejejeN! bättre skall de bli:)

kram catta

2010-12-02 @ 20:46:32
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0