Gud så jag håller tummarna!

Håller verkligen mina tummar och tår att min dröm slår in. jag vill detta mer än ngt annat och jag vill kuna bevisa att ja KAN med!!! vilket jag vet att jag kan!

får man ha en lite gnutta tur ngng gng så är de nu min tur tycket jag!
visst har ja lyckats mycket i mitt liv så som familjemamma och  sånt men än så länge inte så stort på den fronten jag vill detta!
jag vill mer inom detta... o JAG SKA... de är mitt motto..

får hoppas på en gnutta stor tur och hjälp för att komma dit!

Kommentarer
Postat av: kiki

Hej !



Jag heter Kristina, är 17 år och jag är också en diabetiker (i 13 år!).



Vill du vara med i min marknadsundersökning och besvara 10 enkla frågor om ett hjälpmedel som finns men som är ganska gammal ?

Det handlar faktiskt om "diabetesklockan" som jag har på ett eller annat sätt moderniserat. Jag skulle vilja tacka dig om du skulle accepterat och besvarat dessa frågor. På det sättet hjälper du mig med min affärsidé. Hör av dig och kontakta mig via mail.



Mvh Kristina

2010-11-20 @ 13:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0