På helgerna med tjejerna!

Hinner jag verkligen inte med ngt så som blogga. prata i mob eller sitta vid nätet i huvudtaget... tjejerna o allt runt de tar min tid vilket de skall vara med!!
SÅ jag prioterar min tid då!!!Så datorn o vännerna med mob får ligga nere!

Så vänner där ute, ni vet nu varfölr ja ej svarar el ringer då:)
Helgen var mysig... tjejerna hjälpte mig i fredags på jobbet med utdelning av  efterlappar!! riktigt mysigt tid med dem!!
sedna blev de en mysig fredag!
Lördagen var vi ute o fixade o sånt!!!... hmmm.. ja ni vet. ja kommer ej ihåg :) men kul o mysig helg blev det!

igår så lämnade vi av tjeejrna o åkte en sväng till Hornbach. riktigt bra butik, o tur de skall öäppna upp i Rissne... lite närmare för oss!!!...


Idag var de jobbet som väntade o gick bra!! Blev så nöjd med objektbeskrivningen som ja gjorde. bilderna , texten mm blev toppen! känns så skönt när de blir som man vill!!!! ... like it!!!
Imorogn får vi se vad som väntas...... säkerligen utskruft mm!!!.. l
Sen på  på kvällen har mäklarhuset middag o ölprövning inne i stan!.... lite roligt!!!:)


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej gumman!

Du som har en animas kanske kan hjälpa mig med ett problem. Kolla min blogg där jag skrivit om det och kommentera gärna om jag kan ändra dom förinställda basaldos inställningarna som jag behöver extra hjälp med.

Kramis

2010-11-08 @ 22:24:15
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/
Postat av: Emma-Lee

Tack så mycket! Nej, saker är inte alltid okomplicerade och blir inte alltid som man vill. Man gör ofta det som verkar bäst i stunden och det är lätt att vara efterklok. Tack snälla för att du delar med dig av din situation! Kram!!

2010-11-09 @ 14:10:39
URL: http://emma-lees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0