Vågar jag?

Har så starka funderingar oc viljan av stål att göra detta, men vågar jag?
Kommer jag orka och har jag tiden och orken samt pallar familjen av detta?
Hur skall jag finansera det hela?

vad skall jag göra???? de är en fråga som jag hela tiden ältar i huvudet.... hur när och allt snurrar omkring!
Även om jag vet att jag ä´r mer än motivierad hur skall de då kunna gå till!!!!?
jag vill ju, min man och familj vill att jag gör de men synd man ej var gjord av pengar!!!

Ingen som vill finansera i mig??? heheehehe!:) önskar ju att de kunde finnas en liten själv eller ängel där ute som vill hjälpa mig o min familj!
Så som med det programmet som går på tv om en miljonär som går o säker upp folk som behöver pengar och finansera i dem eller deras liv mm!!

inte för de att ja el vi beöhver pengar till livet o sånt, de har vi som vi klarar oss...
Men för att jag skall kunna göra detta som jag nu drömmer om, behövs de lite extra pengar. Och ta ett lån för detta vågar jag nog ej!!

SORRY MEN VILL INTE SÄGA VAD DE HANDLAR OM. MEN NI SOM KÄNNER MIG VET VAD DET ÄR JAG DRÖMMER OM

KANSKE KANSKE O HOPPAS HOPPAS ATT MIN O JAG VET ATT DE ÄR MIN MANS DRÖM MED! sLÅR IN!!!

Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Tack snälla för din kommentar :-D Ska bättra mig på bildfronten :-D. Kram!



Ps Hoppas du får göra det du drömmer om! Många gånger kan det vara värt att ha en tuff period för att sen få en bättre framtid ;-)

2010-11-01 @ 22:36:31
URL: http://emma-lees.blogspot.com
Postat av: anna

Nu blir man nyfiken =)

Hoppas dina drömmar slår in. Kram

2010-11-02 @ 11:38:32
URL: http://ptfajten.blogg.se/
Postat av: catta

Emma-lee

tack dessamma!!!! alltid roligt att läsa din blogg!



aNNA: tackar gumman!!!... hopppas hoppas!!

kramar catta

2010-11-02 @ 12:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0