Kan man ha mer otur?

Jag som många vet tog bort min visdomstand i förrgår! och trodde då värken skulle försvinna!
Visst gjorden den de på det stället men int i munnen!

har så ont samma smärta på andra sidan munnen o nu vet jag då varför jag hade ont i hela munnen förr!
Jag har ett srot hål känner jag på andra sidan, de kommer i intervaller med smärta. så som han tandläkaren förklarade pulpsmärta... infl i nerven! o ja vet , bara VET att ja har de i den tanden!
SÅ imorgon blir de att ringa till tandläkarne igen! och boka tid o hoppas att de ej blir rotfyllning på den!
Men men ja har ju rabaterat pris i allaf!


Kommentarer
Postat av: Malin-mamma till Sam och tim

Tja du som

vet allt;) Sam har som två svullna körtlar på halsen vid sidan. De sitter bredvid varandra och är runda som ärtor i storlek. De syns ganska så tydligt på halsen och han har att dem sedan i april. Bad en läkare känna på dem i samband med ett besök och hon tyckte inte de kändes konstiga. Men de ör fortfarande kvar. Förvisso har han ju varit förkyld till och från

men vet du om de Jan hålla i sig så länge och varför barn får sådana? Vet du ngn som

haft sådana?

2010-10-06 @ 18:47:31
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: Anna

Stackare. är inte avundsjuk på dig nu.

2010-10-07 @ 12:25:36
Postat av: Hanna

Näää, stackare! Ibland tror jag man drabbas av allt...Jag fick dra ut min tand igår, vägrade rotfyllning=) Hoppas du blir bättre snart! Kram

2010-10-07 @ 13:44:26
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0