Blir tårögd!!!

Satt o läste på hemsidan (handbollen) och fick tårar i ögonen!!! Kramp i magen och ledsen!! saknar de så Men vågar ja köra igen? klarar jag de? Faaan ingen kan fatta hur ja känner, hur rädd och sånt jag är!
För min armskada MIn diabetes! Sånna saker!!!

vågar ja eller ej?
Jag är en typisk tjej som kan inte ge lite utan måste ge allt.. så när ja väl spelar en patch så går ja in helhj'rtat o kör . ja kan ej ta de lungt! De är sånt med som ja är så rädd för! :(

Läste dennna artikel o den fick mig att gråta!! Tänk er , detta har bvarit mitt liv sedan ja var 6 år gammal!!!!  Hur ksall man lära sig leva utan det?
Sedna visst ja har tre barn o familj med... tiden o allt!!!... för mig tar de tre timmar allt som allt med en träning<!! Är de värt att satsa?
sånna frågor har jag!!!!

 Läs om ni vilL! ja blev rörd!

http://www.bsk.nu/gem/nyhet-6672.html



Kommentarer
Postat av: Tess

Åhh jag känner igen mig så väl, har ju en skada i ryggen men kan verkligebn inte hålla mig borta. Jag tar alltid smällen efteråt att ha ont några dagar men sen känns det värt det oftast =)

Jag rös som fan när jag läste artikeln, dom vill ju verkligen ha med dig. Även om den skrevs för 2 år sen tror jag dom gärna vill ha tillbaka dig. Du känner själv gumman hur du gör.

Pööösss bäjbi

2010-09-23 @ 07:23:37
Postat av: sabina

hopaps det löser sig:S

2010-09-23 @ 09:08:29
URL: http://sabinamamma.blogg.se/
Postat av: Mia

Handboll är alltid värt det, hihihi... I alla fall om man får spela med dig :)! Saknar dig på/vid sidan av planen - bara du är med på något sätt blir det roligare och jag får känna mig som 14 igen när vi levde på planen, hihihi...

2010-09-23 @ 19:56:54
Postat av: sabina

ja han kom ju 7 veckor för tidig och fick cpap men egentligen behövde han inte det för han syresatte sig så pass bra.. sen fick han ligga i värmesäng och han höll värmen sen fick han ha elektroder på hjärtat o ha koll på det. men han har mått bra hela tiden.. det som inte har funkat är magen. han blir ofta förstoppad och hård i magen... han får mediciner och allt men det blir inte bra... så tråkigt när inte magen fungerar:(



men skönt att de aldrig har varit ngt problem med han.. det enda han fick var lite gulsot..



jag e livrädd för nästa barn att de blir samma:( men vi ska iallafall inte ha på tre år hehe...



skönt att de har gått bra för dina tjejer. har de haft några svårigheter? vincent gillade aldrig bröstet sen början men vi fortsatte i 5 veckor iallafall...

men jobigt med magen när han inte bajsar som han ska:(



hur e det annars?

2010-09-23 @ 21:43:26
URL: http://sabinamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0