Bullbakning, väntan och underhålla barn!

De är vad min dag har sett ut från de jag kom hem från jobbet... Trista var bättre. så vad hon hade för fling av i natt e vete f-n ja inte! men bättre är hon, vi var ute en stund mitt på dagen, kollade på när Kim jobbade utvändigt på huset, trista studdsade i mattan o lekte med sten:) jag kunde gott titta på !!!

Sedna gav vi av oss o handla lite ingredienser till bullarna som ja nu stått med i flera timmar( dubbla satser)
SÅ nu har min älösakde man bullar till morgon kaffet eller red bullen som jag åker ner i magen på han! sedan så fyller min älskling år i morgon!!!! :)


Nu sover trista men de gör inget mummu o vaari kommer när som helst då är hon glad o pigg o kan vara vaken med dem!!! så hon gått o längtat!!!!
Båten borde nu ha kommit in!!!!:)))))

jajaja nog om de, har tuvärr inget annat att skriva om!!!...
vet ej vad ni vill läsa heller så!!!?????
Jo tess, ja hoppas du fick tag i din ssk? ring gärna o berätta el så ringer ja imorogn,, efter 12 tiden då ja slutat!!!

kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag nana förut när du ringde så peter råka trycka bort dig hehe. Ring gärna imon baby! Puss.

2010-09-29 @ 22:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0