Dagens träning

Skulle ha blivit gymmet, ja tom stod utanför med väskan o allt.. Men kollade mitt bs som ja hade då rätt i att de var lågt... eller lågt o lågt. tillräckligt för att inte träna ... eftersom ja varken hade löst med pengar och ingen banan med mig...
så jag satte mig i bilen o åkte hemmåt.... kollade bs som då var nere på 3.2

tog mig ngt i magen och bytte om, ut skulle jag även om ja bara ville ner  under täcket tills ja skulle hä'mta Trista.
Så de blev 1 timmes fett prommiz... med hård vind. faa... va de blåste.. riktigt bra motstrånd ju!

skulle ha gått lite längre men kände då att bs var på väg ner igen, puuuust.. skit jobbigt när man väl är ute att få så lågt bs...
sist biten var ja tom rädd för att ramla ihop. ja kände hur benen böev mörare o segare och hur de  svimlade i ansdiktet på mig! riktigt jobbigt .. så ja med vetet givck där de gick folk...

kom hem o kolla bs som var nere på 3,0.... så nu sitter ja med mig protein drink bestående av vanilj yougurt (0,5 dl, mjölk (2dl) sedan fdrysta bär och protein  samt krossat is!

jammi jammi. gött men kan säga att ja hade ej tagit med dessa ingr. om ja inte hjade varit låg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0