En bra / dålig dag

i dag var en sådan kul dag på jobbet. ok att de är kul nästan jämt men dagen i dag gick så snabbt och jag satt bakom datorn från 9-12 utan en paus.... tiden bara flög iväg och de var riktigt kul, dock stel i axlarna efteråt..

satt o uppdaterade om de olika brf som fanns i capitex.  riktigt kul , enkelt och lärorikt! eftersom vi arbetar med de olika brf hela tiden, där får vi infon mm om vad som gäller mm!
orkar ej gå in på de men nu förstår ni lite ialalfl...

sedan så skulle ja träna men som ni läst om i annat inlägg. träning blev de men ej den ja ville! Men de kanske var lika bra. har sådan SJUK TRÄNINGSVÄRK i RUMPAN O BAKSIDA BEN...  jehaaa länge sedan!!!
men ävewn om ja hatar de som älskar ja det!

men synd var har ja en hemsk dag. en hata catta kropp dag... känner mig så uppsvullen o bläää. o ja är de med!
vågen visade +1,5 kg sedan i går! Hur faan går de ihop???? ngn som vet????


men hooppas få bort bde snart. en ännu mer sättsning som gäller nu, ner i kg. minst 4 kg skall bort.... till julen! o ja skall klara det!

men synd att de bara käänns sa<ztt de går uppåt i stl för neråt!
men ja fattar ej, så mycket diff en dag...  kan ju inte vara för att ja tärnade igår... muskler tar tid att byggas, men expo dem eller vätska? ja har ej druckigt så mycket ja borde men:)(((((( bläää...

vill ej ens gå ut.. mår piss. bara gå runt i slappa kläder då man slipper bli påmind:(
sorry men behövde prata av mig!" min blogg mina problem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0