Jobb och Träning!

Idag var de åter till jobbet. Trista ligger fortf i feber men som tur var har vi väldens bästa svärföräldrar som hjålper till oss!!
De passade Trista så ja o kim kunde gå o jobba...Sedna åkte de till enköping för att passa kims syrras barn med.Då de bägge ligger i lunginflammation, dock äter pc kur för de... snällt va!!!

Så då passade jag på efter jobbet att besöka vårt underbara fina gym  nere i bolinderrs.. där ja köpt kortet..
som i fredags körde ja på igen med cardio... blev till 40 min kondition...

25 min skridmaskinen
10 min intervaller i gå bandet med 15 % lutning i en haög hastighet.
5 min rodd

sedan avslutade med lite läött styrke. ben baksida, lite lätt rumpa /framsida ben och avslutning 2 *rep mage och sist stretch!!!!!

kännde mig så mör inför styrke delen, o omotiverad, kanske för att ja var slut efter cardio el annat!
Men imorgon är de åter igen 30-40 min cardio och sedan styrkepass på överkropp!!!!!
skall nämligen inräkta mig mtycket på cardio nu för att återhämta konditionen om ja sätter igng med handbollen igen!!!!

och avslutningsvis styrka....
skall bli starkare o bäöttee. o ner i viktmässigt med!! 3 kg ner .el ökning på musklar!! vi får se!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0