Kan de blir värre?

Kan de bli värre. sina lediga dar så är man inne samt solen lyser som attan, ja vill ut!!!!!!!!!!!!!!!
men fasiken så orkar ja ej! min smärta ger sig ej!!! Men funderar på att ge mig ut ändå , se om de försvinner!"""
kanske de blir bättre om ja ej tänker på det!!
som min man sa. de kanske gör ondare för att de börjar bli kallare ute med!!!

ngn med kronisk nervsmärta som vet? ja kom ej ihåg hur de var förra vintern! ja memorerar ej min smärta. försöker gå vidare o ej tänka så mycket på de hela!!!!!

Men men hoppas  få bli rastad av min man ikväll o bege mig till ikea! då tänker man på annat!! Inget ja gör , görs så att skadan blir värre el bättre så!!! lika bra att försöka ta tag i sitt liv!:(

ja vill TRÄNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0