Ledig!

idag är ja ledig från jobbet. fram till fredagen, så skönt att få vila upp sig även om jagä älskar detta jobb o de i sin tur känns så tråkigt... ja vill ju lära mig saker o ting!
Men de är nu på konferans el liknande så ingen ide för mig att vara där då!!

Men dagen blir späckad iallaf... börjar med vila nu, sedan upp och fixa sig, för att dra sig ner mot gyummet.... blir till att träna de måste ja!!
sen duscha där för att åka vidare till barkarby, har en del saker ja vill titta in!!!.... shopping nästa kanske? får se vad kroppen o plånboken säger:)
Sitter nu medm orgonkaffet som är min heliga stund, kkänner verklgien hur mina lgon drar sig neråt!!!
Får sew om man kan vila ngt, de jobbat så intensivt här ute ju!!!!!:) bra det!!

just de skall se om ja lyckas lägga in lite kort på huset i dag!!!!! så ni ser!!! långt har de kommit!!!
nu vila hörs sen!!!!
kul att de var så många som kikade in i går! hopaps ni forts läsa!!!
kram KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0