Otursmorgon!!!

HAde verkligen en sådan dålig start på morgonen, trista ville inget, ja hann knappt göra mig iordning inför jobbet, kim ringde o v´bad min att åka till woody o handla lite matrial till våra arbetare innan mitt egna jobb. Så lämna trista efter alla om o men, sedan till woody där allt gick bra men väl när ja satte mig i bilen så slog ja ihop käkarna o gnisslade lite... skulle inte gjort de... mer än halva min framtand lossnade... snacka om panik....
hur skulle ja kunna gå till jobbet så här??????????

men som tur var hängde den kvar så ja kunde stoppa upp den med tungan, så där satt den löst...
ringde tandläkaren o fick en tid!!!!!
så nu har ja äntligen kommit hem, en hel ny fin tand, finare än innan!!!

de var en gammal lagning som lossnat o mer än tanden försvann, samt de var ett hål bakom så de fick laga... så nu har ja en helt ny tand, bara liten del av min egna kvar men dock pengar fattigare!!!!!

sååå skönt de känns!!!!
inte med de så har massa andra nyheter o bra saker hänt mig i dag... inget ja kan ta upp här o nu utan i mån om tid och hur de blir med de hela... då kanske ja säger ngt!
den andra saken kommer uppdateras ikvälll för ja orkar ej skriva om de nu!!!:) nyfikna???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0