Smygande träningsvärk!

idag spec nu på eftermiddagen har jag känningar av lätt smygande träningsvärk i baksidan av låren. såååå skönt de de verkligen är just de musklerna jag vill komma åt!!! BLA  DESSA I ALLAFALL:)

som med mig brukar träningsvärken vara som mest två dar efter träning, så imorgon borde den största värken komma , om de kommer! hoppas. då vet ja att ja har pressat mig bra!!! för att vara första passet på länge iallafl.
Idag blir de lungt... träningen får bestå av husbygget. bärande o fixande.. då ja har alla tre barnen hemma, estlänningarna springade och mannen jobbande-... lite svårt då att få tiden att räcka till att åka till gymmet... de tar ju tid där , dit o hem med så!!!

veckodagrna , lunchtid passar topppen!! kunde verkligen inte bli sämre... så s´könt,! nu är ja inne i  de igen! snart ännu mer motiverad!! känndes så skönt på träningen igår, att fått tbx den känslan , att vilja ,orka o kunna!!!

nu så skall ja fortsätta hemma men hörs lite senare...tycker doick ni är dåliga med komentarer! är ju roligare att läsa komentarer då ja ser att ni är ett antal besökare på min blogg dagligen!! o ingen vill lämna en komentar?

pöös på er därute!!! trevlig helg med!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0