Varför gör de såå ont?

Har så sjukt ont i min arm i dag. så ont så ja har ej haft på väldigt längee.... o då menar ja länge.. inget ja gör hjålper de.... blir tokig på detta..
Har nu kännt detta  de senaste dagarna ,efter tärningen började de.... varför..? ja som äntligen var så glad över att få börja träna, kunna skaffa motivation mmm.. men så händr de. ja får skita ont!
vill ju inte överbelasta mig med mer tradolan, o ja vet inerst inne att de hjälper mig ej mer att ta flera heller..
då mår man bara illa o inget bra kommer utr ur det..

ringde upp till vc för att få en tid till min läkare men han kommer tbc på tisdag o ja har en tid på onsdag till han...
så de tyckte ja skulle ta mig in till akuten o få en shot av morfin,,, har tidigare fått de, enda som hjålperr för stunden, men vem fan vill de????

ja väntar o ser ,. kanske de går över... .. de duinkar o hela jävla armen känns super tung o jobbig, vill bara kapa den just nu!:(  hjälp:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0