Träning- bra start på dagen!

idag gick jag upp lite tidgare o gav mig iväg till Gymmet… tog mig en genomgångare av benen!!!.. fy fan va svettigt de blev!!! sjäklv var mean med på gymmet!! ritkigt skönt!!. Finns de skönare än en dusch efteråt? fast de jobbigaste är nog all eftersvettning man får! bläää… inte kul då man skall sätta på sig tajta jobb kläder mm:(

Imorgon har jag tänkt köra överkropp!:.. skall nu fokusera mig på hela kroppen denna veckan sedan skall jag försöka få in mer kondition i mina pass.. Har verkigen lagt på mig över rumpan!!.. byrona sitter tajtare o jag mår verkligen inte bra med mig själv just nu!!: De kanske ej syns utåt men jag känner!!!!.. o de är ju de som räknas!!

kanske lagt på mig 2-3 kg el ngt! har ej vägt mig så myclet senaste tiden!!! kläderna går ja på!!. Men nu blir de stor satsning. inga bortförklaringar el ngt!

jag har ju ett riktigt bra facit att gå efter!.min diabetes!!! Då den går åt fel håll- är alltså fel resultat för mig! måste då se till att röra mig mer spec då jag sitter ner hela dagarna!! ok att ja får lite genom all husbygge vi har men de e ej tillräkligt!!. Skall öven se till att kanske komma igng med handbollen en dag i veckan! Är dock skit skraj då min diabetes gick åt helvete !!!.. ambulansfärd mm efter matcher pga adrenlinpåslaget!!!. men om man tränar bara till en början o sedan lär sig hur kroppen fungerar.. ( även om ja vet hur min fungerar under match( )

Funderar ni på att byta gym kan jag rek Forma träningscenter, finns i kallhäll, mariehäll, och nu även med i vällingby(! Klicka på länken för att komma till sidan)

Super tjej och ägare samt pt tränare har dem!!!

 

 

Quantcast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0