Hemma och ont!

idag har jag bara varit hemma med  tjeejrna o haft ont, montan ni vet. fy faan vilken värk man kan få ibland. men som sagt var. sedan så släpper de lika snabbt..

Men en mysig dag i snöstormen så var de skönt att vara inne.... tjejerna o jag gick ute en snabbis på kvällskanten o skottade lite.... Tindra fastnade med skon så min man fick kommma till undsättning. heheehe!!!
Imorgon blir de till diabetessköterskan om vädret tillåter, då de är på andra sidanstan, så jag får se om jag tar de på telefonen i stl... och efter lunch är de upp till bvc med trista för vägning o mätning som ej gjort sedan sep förra året, samt vaccination.... hoppas hhon ej får feber efteråt!

Och har även lovat tjejerna att gå o hyra en film på ica efteeråt... så de blir en mysig dag... Mannen kommer även hem tidigare så ja får lugn o ro gå upp med trista....
Vem vet, lite shoppi ng efteråt? ja är så sugen på ikea!!! ngn som vill följa med?????????????????????

Måste även hämta vårt bord o vår byrå hos svärisarna men vi hinner ju aldrig .... vill fixa ordning med mina kläder ordentlitgt nu innan ja börjar jobba...

 just de. måste boka tid för att färga håret! Men bör jag göra de innan jobbet börjar el skall ja vänta till efteråt!???????????? de kanske ej känner igen mig
då!!!
Nu åter koll på bilar... hoppas på att de blir en sväng till Mölndal för ett köp!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag vill oxå att ni hittar en bil i mölndal =)

2010-03-02 @ 08:03:04
URL: http://www. typ1diabetes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0