Jobb debut!

Imorgon startar jag mitt nya jobb. inne i stan. jag som hatar stan! HMMM!!!
 bland en massa östermalms snobbar, men man skall ju inte dömma innan man träffat dem!

Lite roligt var att  min chef ringde i dag vid 18 tiden och önskade mig välkommen till jobbet imorgon, sedan så pratade han om att ja skulle få en mobil telefon el om de blev ersättning för de. . samt en jobb mail.! De glädjer mig så!!!!:) då vet man att de är redo att satsa på mig!!!!! sådan lite sak som kan göra en så glad!

Så imorgon kl 9.30 kommer ja infinna mig på joibbet och förändra min livstil enormt! hela vår familjs livstil blir annorlunda. men til lde bäöttre... jag är glad!

De kommer vara en jobbig tid i början innan man vänjer sig men de tar tid, bara stå ut!!!!
Återkommer imorgon o berättar mer om min första dag på jobbet!!!


Kommentarer
Postat av: Tess

Så fin så! Rutiner i livet är bra. Jag jobbar i gallerian så vi jobbar ju inte allt för långt ifrån varann. =) Lycka t imorrn! KRAMKRAM

2010-03-08 @ 21:33:42
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: Sandra

Lycka till! =)

Kram!

2010-03-08 @ 21:46:30
URL: http://tassandra80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0