Ergohuset

Idag hade jag möte på ergohuset med min kp person  ang arbetsredskap som skall underlätta mitt arbete!!
Har tidigre skitigt i de för att ja ej orkat gå men  idag var ja sååå nöjd över att ja gick dit!

Fick pröva ut olika saker , så som en stol, fy faan va skönt man sitter, o vad viktigt de med är! Hittade en som passa mig exakt... sedna att nytt tangentbord med nytt musbord. en sådan där med en rulle stick i mitten som gör att man sitter bra o rakt o andvänder bädde händerna

 underlättar så för mig!

Men de bästa av allt var stödet som ja kan luta mina armar på!!! Gud så underbart! att ja inte tänkt på de innan>!
Så här kommer de se ut. fast lite annorlunda produkter men liknande ialalfl.




Ja är sååå glad över att ha denna möjlighet o klart man då tar vara på de! annars är man ju dum!
Sedan kommer Å. ut till min arbetsplats på fredag o kollar hur ja nu har de. för att se om de är ngt mer ja kan ha hjälp av... så som ett höj o sänkbart bord! Medn de tycker ja nog är lite för mycket .men vi får se!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0