Träningsvärk

Har en sådan onormt träningsvärk i stort sett hela kroppen efter bodypumpen i måndags. så under bar känsla..
Hade gärna kört ett pass i dag med med mannen min var tvungen att jobba och mia svek mig för en kväll ute på stan. hahahaha skoj åt sido!!!!:)

Men ser då mer fram emot måndagens pass som vi kommer köra starkt på, Mia vi kommer bli bäst på detta!
Sedan om mannen min kommer i tid imorgon och de är dåligt väder har ja tid för ett träningspass med handbollen. men är de soligt blir de till att mura fördigt den del av huset som ej är klart. Måste ju komma in o komma under tak snart!

men annars kan ja lova er en timmes prommis imorogn eftersom de ej blev idag pga regn och vi sov bort tiden. passade på när tripsie sov.... efter alla om o men!

nu skall ja vila min kropp inför ´morgondagen! natti på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såååå skönt med träningsvärk!!! Syns på lördag och söndag, tjohoooo :)... Hoppas Tripsie mår bättre!!! Kraaam

2009-08-27 @ 22:23:35
Postat av: jennyn

jippi jeho. nu funkar mitt internet igen.. vart har du varit idag

2009-08-28 @ 20:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0