Underbarare kan de ej bli

idag när ja vakna upp lös solen in, gick upp och så glad man kan bli av en lite sak...
Mellesta dottern var vaken och hjälpte mig så bra med tripsie. hon är gudomlig på att hjälpa med henne. och inte minst så¨älskar hon att få vara med o hjälpa till...

nu ligger triposie o sover , tindra sövde henne helt själv..... så söta de är tillsammans, skalll bara se. får se om ja lägger upp en bild. blir i andra bloggen annars...

skall såp fort de vaknar upp ut till tomten, sola o låta tjejerna bada i poolen  samt picknick har ja gjort för att de skall ta med sig... mysigt skal de bli...
sedan kommer min underbara man dit för mer byggande o mys med oss! jipåppppi..
så ja saknar han när han ej är med oss! lika så med mina barn , mina änglar,,,,

inte minst saknar dig Milla, ring när du kan . har en massa saker att prata om:)
samt Mia som just nu spenderar sin tid med sin man i bulgareien, svikare:)
och Maddie..... som ja fick veta  var i frankrike med sin man.... allla bara åker iväg o vi hemma. men men vi byggerhus de gör inte dem! haahahahaha



mina vänner ni är mitt allt.... o de som ja med ej skrivit upp...
snart kommer en brakande fest. för mig., ni vet vad ja menar.... ja kommer planera ngt bra när tiden är inne, då skall vi ha de toppen kul....

Kommentarer
Postat av: Jennyn

jag r ju hemma

2009-08-03 @ 11:17:26
Postat av: Mia

Jag saknar dig meeeeeed!!! Puss och kram!!!

2009-08-03 @ 16:48:49
Postat av: Lena

Vet hur det är gumman, dagarna bara rusar iväg och man hinner inte med något. Jobbigt när vardagslivet inte fungerar normalt. Men tänkt vad härligt för er när huset är klart.



Jag tränar på som vanligt, har dock fått mer och mer sug för styrketräningen vilket har lett till endast 3 löppass/veckan men man ska göra det som man tycker är roligast eller hur?



Hoppas du snart kommer igång med din träning när allt lugnat ner sig där hemma. Inte lätt att få ihop alla bitarna ibland.



Kommer till sthlm den 12:e september för att springa stockholm halvmarathon då får vi minsann ta och träffas.



Massor av pussar/lena

2009-08-03 @ 17:25:25
URL: http://www.metrobloggen.se/spena
Postat av: Veronika

Hej igen! Japp har haft diabetes nu i femton år och antar att det blir några till. Haft sen du var liten? Ingen pump, är lite av en pumphatare.. har aldrig haft någon men fått för mig att jag inte skulle känna mig fri. Men finns väl tusen åsikter om det. Använder du pump?

Kramar Veronika

2009-08-04 @ 08:22:09
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Postat av: Milla

Å gumman... Vi har varit på Åland & i m0rrn åker vi till Kolmården & övernattar. Jga hoppas vi kan ses snrt. Hrmf, mår inte så bra för tillfället.

2009-08-05 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0