Blir tokig av sjukhusrummet.

av att sitta instängd i ett litet rum på ca 10 kvm på ks.... att bara sitta inne på sjukhuset är jobbigt nog men att ligga p detta rum med en sjuk unge, tänk er själva.

Allt för tripsie men kul kan man ju inte säga att de är... skullle hellre vara hemma...
Hoppas på att få lite provsvar nu underkvällen.
De har tagit prover från näsan som man ser de flesta virusar som sitter..
så om de visar ngt så avslutar de pc kuren och  vi får åka hem.... hoppas!

De vissar övertydande om de är ett virus. efterasom de är osäker på om de var lunginflammation
Visade slem mm på lungröntgen men ja vet ej varför de tvekar, tror röngen visade ej så självklart som vanligt.
Men de sätte in pc kur i troende om detta o väntan på svarerna.

Imorgon blir de hjärt ultraljudet, är faktiskt ej så orolig. enl denna läkare så är ´misstankarna ej så stora, han tror mer att bilderna var missvisande. så ja hoppas verklgien de. o trorr på honom,
varför skullle vi ha en sådan otur??????

Sitter här nu ny duschad, utan balsam så reda ut håret blir ingen lek.. kallt o fryser som ffaaaaan.
hmmm. vill hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Anna

jag förstår hur du känner..

det är frustrerande att vara på sjukhus eftersom man kan inte göra som man är van vid, man är hella tiden begränsad.



jag har haft väldiga problem med höga blodsocker för cirka 3 år sedan, och som längst har jag legat inne 1,5 månad på sjukhus.

så jag förstår dig och vet precis hur jobbigt det är när man måste vara på sjukhus.



Hoppas hon blir bättre snart och att det inte är något alvarligt så ni får komma hem snart igen.

2009-12-03 @ 19:41:55
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej Gumman,



Ledsen att jag inte kunde hjälpa dig med Moa idag, hoppas det gick bra ändå. Tänker på Er och håller alla tummar jag har att lilltjejjen blir bättre så ni får åka hem!



Har inte känt Er så länge men jag har förstått att ni inte har det så lätt med alla sjukdomar & jag beundrar dig som är så stark. Själv blir jag ett nervrak av förkylningar....



Ring om du vill prata av dig!!



Styrkekramar Linda

2009-12-03 @ 19:54:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0