Dagens Träning!

Blev 1 timmes prommis med snö och storm i nacken . fy faan va kallt det var. MEn sönt att få de avklarat.
Prom hellre med trispie i vagnen då de ger mycket mer motstånd..

När jag på började min prom så hade ja så spring o lätta ben, hade ja haft löpar kläder på mig hade ja sprungit men eftersom ja skulle handla på vägen hem så gick de ej!. faan va skönt de skulle varit!!!
Men de får bli n ästa gng  o nu vet jag så de är skönt!!

Men inte dåligt med 1 timmes promm.

Sänkte mina doser på pumpen till -30 % innan träning o till två timmar efter träning! Så skall se hur de utvecklar sig!
Nu hade jag 6.1 efter prommisen så en halv banan var lagom
!
Skalla kolla bs sen igen för se om de fortf är på g neråt av prommisen! så de ser vi sen!!!!!

Hade hoppats på att svärmor skulle med i dag till oss. Skulle tagit en fika och pratat som behövs men när jag kom tbx så var de enbart svärfar som var här! Blrev lite ledsen:(   hade handlat en stor bull längd till dem!!!!!

men de kommer väl! snart hoppas jag då jag vill reda ut allt!!!!!!  de som går ialalfall! Allt går om man bara vill och är ärlig och öppen!


Kommentarer
Postat av: mia

heej =) la in dig på min länk....

Hoppas att din träning går bra!! kram

2009-12-18 @ 10:29:44
URL: http://minarosorochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0