Glad och mys

Ligger här i sängen med mina darlingar, saknar iza o T bara...
idag har ja fått klä upp mig, hehehe mina tajts,knästrumpor, stövlar, snygg tröja.. bara för att gå till sjukan. Men de behövdes då ja gått runt i mjukisar hela tiden pga husbygget, man orkar ej klä sig när man endå är här o blir skitig...

Men skönt o glad är jag. lite rastlös bara... Prata med skatteverket, glada nyheter, och de är ju de bästa!!!  De glädjer mig lääääänge framåt!

Rastlös jag ?????????? näää jo men har ändå ingen ork till ngt... men får se... kanske går in o slipar o spacklar lite på väggarna...

nu åter till mysandet med mannen om tripsie inte puttar bort mig för att få ha K. för sig själv!


Kommentarer
Postat av: Malin-mamma till sam TÄVLA HOS MIG!

Hej! Var med och tävla hos mig!

2009-12-10 @ 21:38:21
URL: http://malinsmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0