Julafton hos oss!

Denna Jul har varit så mysig. Med start i tisdags då vi tog vår julis med barnen ute på havet med silja Galaxy. Tjejerna Älskade det utom Tripsie som var hemma med mommo o vaari eftersom hon var sjuk.:( sånt som händer....

Idag så var vi hemma och de som jag berättar kanske låter konstigt i era öron men vi jobbade på huset fram till eftermiddagen då vi bytte om och tog bilen ut tiull  Enköping för att äta julmiddag hos Mannens syster med familj.
Mina svärisar var där ..... så¨de blev trevligt...
LIte julklappar och god mat, de unnade jag mig verkligen , känns som jag rullar fram nu ... hmmm förutom att ja just nu i skrivande stund sitter med en känning på 2.3 .. har dock stoppat i mig en banan... råkade ta för mycket insulin till mitt godis som var sistat dage n i dag.... mat mm kommer nu igen skärpas på deta schema som jag gjort... men eftersom de är julafton en enda gång om året så måste man ju få unna sig...

Idag är en ny dag med nya maträtter , mäjligeheter mm. slut om det åter till helgen som varit!

Har efter vi varit iu enköping bytt om till arbetskläder och åter jobbat på huset.. hmmm men iallfall lite har vi fått gjort. Ena sov rummet är som sagt var nu redo för en ny start med nya tag....  jehaaaaa more i morgon......
Men ialalfall har hafrt enb underbar helg med min man o minaq tjeejrn som nu är hos sin far o kommer igen på söndag... så jag saknar dem nu.... har verkligen haft de bäst med dem o resan med båten med bara dem o mannen var nog de bästa ja  o vi gjort på lännnnnnnnnge.--.... ja är så glad för det:)
lovar att lägga upp kort imorgon! ätr slut än i dag... de tar på en att bygga ett hus helt själva.. kan jag lova.
jag har inget liv längre förutom min familj , husbygge och .aaaaa vad???????????????????

en sak är säker , att dennna dag i dag saknade jag min mammma så mycket,. Där av varför jag var så nere hemma hos katta  ´.... rikitgit saknade henne:(


Kommentarer
Postat av: Linda

Go Fortsättning!!



Idag har vi slöat i mysbyxor hela dagen och nu ska vi äta lutfisk! Det enda vettiga vi gjort idag är att åka pulka.



Melvin ville precis gå ut och göra en snögubbe men det "stormar" ju ute så vi gör det imorgon i stället.



Hoppas ni hade det trevligt på kryssningen och att ni njöt ordentligt :)



Jag jobbar Mån-Ons innan Nyår men vi höres!! Vad gör ni i nyår?



Ses nästa år ;)



Kramiz

2009-12-25 @ 17:26:17
URL: http://superlinda.blogspot.com
Postat av: katta

Men jag måste tacka er att ni kom... det kändes som en riktig julafton... och va inte ledsen i ögat Catta men jag tror att den dagen kommer när du får fira jul med din mamma! Tro mig! Jag älskar er! kram faster Katta

2009-12-26 @ 12:14:43
Postat av: svägerska nr 2

förstår att du saknar henne,men ring henne vetja!jag har ett nr om du vill ha stor kram

2009-12-26 @ 16:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0