Sen kväll som vanligt

Sitter nu i sängen skall sussa. Har varit inne o jobbat poå huset till kl 01. hmmm inte undra på at man blir trött på morgonen o ej kommer upp...

Mitt bs har legat så där i dag. Unna mig lite smått godis i dag. så de var värt de hela... Men imorgon är en ny dag med nya värden..
Joo just de . jag o tjejerna o hunden var ute på en prommis i dag. upp till C o tbx. ca 1 timme tog de. så lite motion fick vi oss. Regna gjorde de med så vi tävlkade om vem som hann snabbast hem . heehhe bra tips va?

Gjorde även min hemma träning, sit ups. benböj och lite annat... dock ej så hårt som ja brukar. har ingen ork... inte undra på va? mhmmm..
Men som sagt var, ja skalll börja prom o jogga så fort nu ja orkar, eller kommer göra de.. vill få badrummet klart så man kan ställa sig i duschen efteråt bvara!!! förståligt va?

Nu sova.. skriver mer imorgon o kort, jaaaa de kommer då llovar ja. Ni skall se badrummet o rummet. sååå snyggt.
Imorgon blir de koll på fond vägg på tapeter... jehaaaaa. lister okanske inläggning av golv. får se hur mycket vi hinner!!!!

natti på er!

Ett personligt kort på mig på min Bröllopsdag med min man o mina närmsta vänner! Så här är jag för er som ej vet.....


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej gumman! Kikar in & skickar en nyårskram i förskott till dig!

2009-12-29 @ 22:30:12
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

Så fin du är! =) Blir ledsen när jag läser att man känner sig sjuk då bs hoppar... Mitt ansvar är att hålla min sons bs jämnt vilket INTE är lätt så jag kan ju bara tänka mig hur han mår! =( Kram!

2010-01-04 @ 08:46:24
URL: http://magicadehex.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0