Sjukhus uppdatering!

Nu är jag tbx. efter att sovit hemma. Mannen min sov med trispie i natt så jag kunde åka hem o byta kläder o vila ut, behöver de då jag levgat på detta rum sedan vi kom in... tack darling du e  bäst!

Trodde vi skulle ha tur o komma hem men nu tror jag ej det längre.
Tripsie har fått feber igen, ligger på 38.5 med alvedon och ipren var tredje timme. samt hon fått ngr konstiga blåsor, prickar i ansiktet. Hon ser verkligen så sjuk ut!

vill nu veta vad som är fel. Är de lunginf, halsfluuss eller bara ett virus??? varför har hon feber så länge. Är ju 6 dagen i dag...
Snart går ronden så då får vi mer info! hopaps på en bra prognos.... vill inte g¨å så här ovetande längre!

Just de.. hon har sedan igår haft en så svår krupp , de har inhalerat henne mannen har fått gått ut med henne.
Hon skäller verkligen som en hund. när hon skrattar så låter de verkligen så konstigt o kul på samma gng . HOn märker även de med så hon gör då till sig mer för att själv få höra sig! heeheh! vår plutt!!!!

Sätter in ett kort på henne då vi låg inne för ansiktsförlamningen i somras. har ej ngn kabel till de nya bilderna!

Kommentarer
Postat av: Fia

Tänker på er och hoppas verkligen att lilltjejen blir bra!! Kram

2009-12-05 @ 10:38:37
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0