Riktigt Bra!

Idag har jag klarat mig bra! Mitt bs har legat toppen, ej över 9 i blodsocker. och jag har heller ej småätit el ätit ngt onyttigt.
Har ju ingått i nytt matschema. NAda onyttigheter alls. och inga frigivningar el undantag. inga som helst.

Var ju på dop i dag och där fanns gött om tårta, en riktig smarrig choklad tårta. med kladdkaka mm. Men jag höll mig. Åt inget. så skönt . Även sambon köpte godis på kvällen som jag med hållit mig från.

Känns riktigt bra. BAra se till att klara denna första vecka så brukar de sen vara enkelt.
Jag skall klara detta.

Har även nu köpt hem en lätt kesella som jag skall äta som lunch imorgon med linfrön och frysta bär. tillsammans med osötat fullkornskuse. + mitt svarta starka kaffe. Kan de bli bättre!!!!

Känns så bra. jag är ett bra steg på vägen kännse de som. Skall bli spännande att se vad vågen visar nästa    vecka!
Mina mått lägger jag upp imorgon då jag nu måste jobba o kolla film!  Så håll ut!!! de kommer ....

Morgon dagen kommer även innehålla ett träningspass. antagligen löpning el ordentlig styrke om inte bägge.. Med en 1 timmes prommis i snabbt tempo med pulsklocka!


Kommentarer
Postat av: Teija

Förstår att det känns skönt att stå emot frestelserna!

Ha en fin vecka, kramar

2009-07-06 @ 10:52:02
URL: http://varannandag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0