Vägning

Imorgon har ja tänkt ta mig min vägar dag. hmmm. ser inte fram emot de kan ja lova... känns som ja gått upp flera kg... lovar nästan det iallafall....

så dåligt som jag ätit är de inte konstigt. har faktiskt ej kunnat hålla mitt ord på att inte äta godis. har unnat mig de för mycket.
Där av måste ja ta mig anna detta nu innnan de går för långt. vill inte förlora detta. Måste pga min diabetes går åt helvete då ja äter godis. ja verkligen inte klarar detta.

och spec nu i aug skall ja tbs till diab mottagning , skulle då ha lämnat ett nytt hba1c men hittar ej mina lappar..
så får skylla mig själv lite...
men snart så är pumpen här! jipppiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!

nu så vägning. imorgon ser ni resultatet! håll utkik de som vill veta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0