Lite smått shopping

Blev en vldigt lyckad dag. såååå glad ja varit hela dagen tom Jenny o mannen min undrar vad som hänt, fast de vet svaret, träning på gymmet! de som gör mig bland de lyckligaste !!!!!

imorgon blir en till sådan dag. sedan skall vi fixa kort där ja o mannen min, jenny med! så då kan ja träna med jenny på dagarna o kvällar med mannen, samt vi kan parträna ,eftersom jennys man med tränar däö"
bra va!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Träning , i loooove it!!! i am back!!!! så underbart!

just de , shopping nu! blev lite smått. kan börja med hemfärden från gymmet , så en fars dag present till mannen som han fick tidigare, skall få en till sen!
men de blev en scarf el halsduk om ni vill kalla det! han äslakde den!! så snygg!
sedan en hoodie från soc till ´mig, en tränings hoodie alltså!! snyggg!!!
Denna tröja från stadium!!! älskar den!
skulle leta efter ett par löpar tajts men hitta inga ja föll för så bara leta vidare!
sedna bar de hemmåt o fick åka o möta upp mannen för att hämta fläkten vi köpte samt en blandare. tänka sig vi fick 50 % rabatt! inte dåligt va!!!!

såååå fredag, då blir de min o mias shopping dag. bestämt !!! jehaaa! men kommer aldrig hitta ngt ändp så!!!
nu kolla vidare! ha de undertiden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0