Bihålsinflammation

var nyss uppe på VC och träffade läkaren. Ringde in i morgse kl 8.45 sköterskan undrade om ja hann upp till kl 09. absolut. allt för att få en tid o bli frisk!

SÅ Trtäffade ja en toppen läkare, liteäldre men bra. Frågade om allt med diabetesen mm!
Kolade hals o näsa. han såg direkt att min näsa var täckt med var. de kommer ej ut!. Konstigt att ja mår dåligt va??? men ja känner mig inte täppt för fem öre. bara så varig  o ont i huvudet, vill dra ut allt tänder mm!

De är bihålorna! hmmm att ja alltid får bihålsinf när ja blir sjuk!!!!! hatar det! men nu hade de gått längre tid  innan ja kände igen symtomen...... en hel vecka dvs!

emn men  har nu pc kur att hämta ut! så snart blir ja bra o kan träna mm. ja vill komma igng nu!!!!!!!!

  Där ja känner o har mest ont är nr: 1.. jämt"
Hade de varit runt näsan kan man spola rent men litesvårt  där uppe!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch det där lät ju inge roligt! Hoppas du mår bättre snart..

Ja fy va svullen jag är.. Vi ska åka och handla här sen, och jag misstänker att jag idag blir tvungen att klippa upp mina foppatofflor för att slippa gå barfota... Tycker att han kan komma ut nu!!!! =)

Kramis!

2009-10-13 @ 12:03:57
URL: http://tassandra80.bloggagratis.se
Postat av: lena

Bihålorna får jag också så fort jag blir lite förkyld, det är riktigt jobbigt. Hoppas du kryar på dig snart. Härligt att du har kommit igång med handbollen igen.

2009-10-14 @ 08:05:28
URL: http://www.metrobloggen.se/spena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0