Borde igentligen......

Ligger här i sängen o myser. trispie sover så ja passar på att njuta av lite tysthet o mys i sängen. Inte ofta man kan koppla av då man har småbarn hemma.
Mår lite bättre i dag. ledvärken i kroppen är bättre men halsen o hostan är ej att leka med! jag mår fortf piss! Så är fortf sängliggande!!!!

Jag är glad i dag iallafall. fick goda nyheter av min man om husbygget. Vi fick tag på bra o billigare isolering än vi räknat på ! jipppiiii. samt igår beställlde vi våra parad dörrar tilll lilla rummet intill v-rummet!
Denna dörr från Diplomat blir det! Samt lika i resterande huset i enkeldörrar!. jag bara älskar dem1!! SNYGGA VA?
Beställde även en vägg hängd toalett!! till lilla toaletten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0