Ingen träning

Blir ingen handbollsträning för mig i dag som ni kanske förstott! HEEHEH .  eller om ja hade mått bätttre så hade ja kört på men, nope. imorgon kanske!. FÅR ENKELT SATSA PÅ NÄSTA VECKAS TRÄNING!!!!
Då skall ja köra:
ett body pump pass med Mia!!! på måndag!
Handbollsträning på tisdag
! och vila onsdag, förutom en PW på minst en timme!
Torsdag handboll
om mannen min erbjuder mig att träna istl för att han går på sin träning!
Fredag PW på en timme.
Handbollsmatch
  i helgen!

Ganska bra vecka att börja på! efterrsom ja fortf kommer äta pc kuren! Så lite lugnt får ja dock ta det!
Sedan kan man börja stegra därifrån!. Ja skall lägga in mina gympass som kommer sluta att vara minst 3 st i veckan!!!

Idag blev de ej SATS får ta de imorgon eftersom ja verkligen mått pyton i dag o bara legat i sängen typ hela dagen!... Så vila för mig! Imorgon är de en ny dag. kommer nog må bättre då med eftersom pc kuren har då börjat verka!!!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Grymt tjejen! Men som sagt ta det lungt nu så kroppen hinner med att bli frisk. Men det där känner du ju när du är redo igen. Ska bli så skoj å träffas! Kul å prata med dig idag! Du låter snäll :) Vi hörs gumman! Pussss

2009-10-13 @ 21:22:46
Postat av: Linda

Hej Skruttan!

Stackare som är så dålig...hoppas du kommer på benen snart!!

Misstänker att du inte ska med till ÖF imorgon om ni är dåliga!?

Vi kommer att gå härifrån 9:30 ca har ju tid för fotografering 10:05 och grannen 11:05

Tror att du har 9:45 (om ni kommer)

Annars får vi ses när vi kommer hem igen för i helgen drar vi till Teneriffa :)

Sköt om dig & Krya på Dig!!



Kramiz

2009-10-13 @ 21:26:47
URL: http://[email protected]
Postat av: Mia

Längtar till vi kan träna ihop igen :)!!! Krya på dig!!!

2009-10-13 @ 22:49:12
Postat av: Camillla

Hej catta :)



Ne men va gullig du är, tack så mycket.

Mitt hba1c låg på 5 något tror jag högre än de förra som låg på 5.3 :P

valåg ditt på?

kramar

2009-10-14 @ 10:08:53
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0