jag vet.............

men man har ej tid att blogga med en sjuk dotter som kräver all min tid och förövrigt mina stora tjejer som vll ha en del av mig med!!! vilket jag kan förstå tll fullo!!!

Snart kommer mannen hem och jag skall ta mig en sväng till ica för att köpa blekningsmedel, dax attt färga utväxten. Ni ska bara se hur de nu ser ut...
Skönt med att komma ut lite , har ju varit inne för länge nu så...

Idag så ringde veronica , en vän och granne till Linda i mitt område, hon var så snäll och erbjöd sig att ta med sig korten på trispie hem och lämna de i vår brevlåda! gulligt va!!!!?
Så imorgon kommer vi få se dessa. hon skall tydligen se så söt ut. göra pussar till kameran mm! vår plutt...
Och just de. Linda kom hem igår. ska ringa o koolla hur de haft sig på teneriffa! avuindsjuk som ja är:)

Nu dax att städa lite, imorgon blir de hemfärd i gen till Vår Lya..... har även gjort stor pack med matlådor för en vecka till , nu blev de köttfärssås...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Kompis!



Nu är vi hemma igen (eller kom hem i Söndagskväll)

Har haft en fantastisk vecka på Teneriffa med massa bad, sol o goo mat!! Känns mindre skoj att komma hem till denna gråa vardag o regn men men!



Hur mår ni?

Vi kanske kan ses nått i veckan, just nu håller jag på å röjjer å tvättmaskinen går varm men i slutet kanske? En IKEA date kanske??



Kraaaaaaaaaam

2009-10-27 @ 13:00:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0