Lågt Blodsocker!

Nu äntligen känner jag och speciellt märker jag hur jag håller på att bli FRISK. jehaaa!
Har under kvällen legat lågt. under 5 i bs  och då har jag ätit godis! tänka er!!!!!

Ett bra o friskt tecken! johooo så glad ja är! Har nog aldrig känt så här under dessa 3 veckor ja varit sjuk nu! och att äntligen kanske kunna börja påbörja mitt värde, min pump i rätt utslag med rätta värden!
Kan de då bli bättre att starta denna vecka med bra o nyttig mat utan godis mm, då får ja verkligen de bästa värdenra!!!!...
Så motiverad ja skall vara!!! nu måste ja bara se till att få upp bs lite till natten! ja är så trött!!! märks att man ställt om klockan!!!
Stora tjejejen är vakenmedan de småttingarna sussar! Men trispie kan man aldrig lita på!

Fick nyss stoppa in en ipren i rumpsen, hög feber och hes som ja var. kanske halsont!Stackaren om hon nu får den förkylningen ja hade!!!! då tycker ja verkligen synd om henne!!!!
Och om mig hehehe!!! skall få sitta inne en vecka till med sjukt barn spec då tjejerna har höst lov o är hos mig!
Synd om dem om inte annat!! men ja får ta o fixa o trixa så de går bra iallafall!!!
Nu dax för en städrusch innan sängen o skräckis film vi skall fortsätta o kolla på!!! om ja inte somnar:)
'

Kommentarer
Postat av: JEnnyn

Vi kan göra så här. Vi möts upp ngnstans jag tar tjejerna och ihttar på nåt skoj så får du ta hand om trista så hon blir frisk!! Ja.. det va väl ngt

2009-10-26 @ 07:18:05
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0