Matchen!

Kan jag igentligen inte skriva om! hmmm. ja hatar detta. Har mer än sånna prestations ångest. så höga krav på mig själv och blir de ej som tänkt så blir de inget kul, för mig alltså! ja deppar o inte lite så heller!

Jag hade en sådan dag i dag. allt gick skit. inget gick min väg , ja missade många många skott. kom ej i läge. allt så nada gick bra!. gjorde bara 3-4 mål, men då hade ja tur!
Så ja hatar detta. vill bara ta o lägga skorna på hyllan när de går så här! jag vill ej spela mer då!!!!! undrar varför ja ens spelar! så är de för mig!!

Vet ej om de var allt i ett, att foten stuckades på träningen o var ej hel samt jag var mer än nervös för att spela med insulinpumpen!. att dessa saker hade stor betydelse så ja ej kunde !!!
Mina genomgånge´r som ja brukar ta togs ej, ngn g¨ång o då blev de platt fall bakot! ja hade ingen kraft i foten o vågade ej!

eller var de bara inte min dag!!!????????????????????????

Men men , vi förlorade. med då tre bollar bara!: Malin var grym! hon tog igen för förra matchen då hon ej rtyckte de gick bra för henne fast de gjorde det!...
Sedan mia i mål, vilka jävla elit klass räddningar hon fick till!!!!!!!!!!!!! grymt tjejer!!!!!!!!!!!!!!!!
Nästa vinner vi!!!! eller hur!!???????????????????????????


Kommentarer
Postat av: Tove

Du kämpade superbra idag Catta! Vi tar igen det nästa match. Vinsten idag var att det gick bra för dig att spela med pumpen.

Vi laddar om och gör en bra träningsvecka nu.

Kram

2009-10-04 @ 20:57:26
Postat av: Tessie

Du ska inte alls ge upp Catta! Du är grym! Gick skitdåligt för mig med idag, men vi får försöka se det lilla positiva och kämpa vidare!! Nästa match går säkert bättre! Jag ska ladda batterierna i Tunisien nu, så ses vi om en vecka. Kram tessie

2009-10-04 @ 22:13:45
Postat av: CATTA

Hej tjejer!



tack så mycket bägge tove o tessie! så söta ni!

inte alls avundsjuk på dig som får ligga sola tessie! ... ler...



ja du har rätt. vi satsar på nytt nästa vecka!!!.

men du vet hur ja blir, arg som attan när de ej går som de skall!: besviken o känner mig som en nybörjare , hatar det! heheehe



men men , nya tag!

pööös på er era räkor!

Postat av: Mia

Vi blir bättre och bättra för varje match tjejer!!! Bara att hålla ihop och fortsätta sikta mot toppen så kommer vi dit snart... Catta, jag förstår vad du menar med prestationsångest men vi gamla tanter måste vara glada att vi ens platsar i ett lag, hihi... Seriöst så tar vi tag i våra torvallatakter snart och träanar upp tekniken igen :)!!!

2009-10-04 @ 22:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0