Morgon kvisten

Har vi verkligen hunnit med en hel del bla åkt till bershamra o hälsat på moffa... och duschat mm!
på vägen hem åkte vi in i biltvätten, tyckte min lilla pärla behövde det! smuttisg o sånt. vill ju åka fin bil:)

så nu ser den bra ut, bara invändigt som  fattas men får ta de då tjejerna är lugna!
Nu har vi nyss ätit lunch, rester från thaien igår! lagom bra! men ja gillar ej att äta ris då mitt bs stiger, så ännu är de inte helt ok, ja letar fortf min nivå med vad som behövs mot de kolhydraterna ja äter till!
tog nu 3 enheter till lunchen, och får se efter två timmar om de räckte el ej!

Snart kommer mannen hem, ölite jobb o sånt, fix för sen drar barnen till mommo , vaari så ja kan kopla av o njuta av mannens innebandy comeback!!!! spännande , skalla tom fotta lite! så blir han överaskad!!!!

Nu fixa o sminka mig så man ser ngt lunda vaken ut! måste börja sola! blekfis som man är!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Vi har köpt bil!En helt ny -10. Det blev en Nissan Quasqai svartmetallic, så jävla snygg. Men den är inte född än utan vi plockar ut den i januari...

2009-10-04 @ 08:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0