Mumsigt

Snart väntas min mumsiga kyklingsallad som ja nyss beställde f¨åån mannen min. Vi har där vi bor de absoluta godaste kyklingsallader.
Har börjat ta med pasta i för att få i mig mer kolhydrater som min dietiskt tjatar om!. ja måste ta mer insulin på dagarna, tar så pass lite så ja riskerar att få insulinbrist, spec då ja tränar!

Så de är en sak jag verkligen lärt mig. att äta bättre o inte vara rädd för kolhydrater, de är ju vårt bränsle!
Snart är han här o då ska ja mumsa gött!

kommer gå på träningen o se hur ja klarar de. skjuta par skott o ha de bara bra. tar de efter det. hur mycket ja orkar mm!
Har nyss tagit en timmes powernap, så trött så ni anar ej! ja har ej ork el lust till att göra ngt . O imorgon kommer tjeejrna  så då vill ja gärna vara mer än utvilad! ja vill kunna o orka hitta på en massa kul med dem!
Inte vara så seg o slut som ja brukar!
Får se vad som mer händer i helgen, har lovat tjejrna att gå upp o bada med dem i badhuset men de blir nog ej i helgen har fullt upp.
Kommer träffa deras kusiner o låta dem leka lite sedan är de derby match på söndag. peppa o ladda halva dagen för sedan en vinst! hmmm:) ja hoppas o vill men de kommer bli ruskigt tufft!
Dessa lag vi har i serien är bra lag och vi har nyss gått upp i den div. har ej kommit in i det spelet än, så bara tuffa till oss o kämpa vidare!

De som är brta att att vi fått ganska många nya spelare. Vissa är ruskigt duktiga. riktigt kul att kunna gå å sätta sig på bänken o veta att den som kommer in är minst lika bra!!!!då blir o är man ett bra lag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0