Nytändning!!!!!

Imorgon startar min nytändning med maten och träningen. iallafall maten imorgon och träningen när jag blir frisk!
Skall satsa på att äta nyttigt och de som min kropp behöver. samt jag VILL EJ äta godis mer då mitt bs ej går att kontrolera med pumpen!.

har fått svaret på det: är för att ja tidigare haft så mycket lantus liggande i kroppen och då har de gått in o tagit hand om godiset med men nu med pump så har ja bara kort tid. och då behöver ja så pass mycket mer!

men nada more candie har ja bestämt! ngn gång i bland men inte så ofta som nu!!!
Sedan skall ja avstå från snabb mat . ngn gång i bland dock går men ej så ofta som nu!
Skall äta mycket grönt och frukt. samt dricka mina proteindrinkar och tillskott!!!!!

Detta har jag verkligen bestämt och kommmer uppfylla! med små korta steg så skall ja klara det!
Ett steg framåt varje dag är stort för mig!.
bara tänka på målen man vill nå, så är de lättare. har man ej ngr mål så ärt de lättare att misslyckas! tänk på det!


Kommentarer
Postat av: camilla

bra catta!

Klockren bild också haha!

nej har inte hållt i en sån pump som du har. Men tycker den dära accu chek verkar bra så man slipper ta upp insulinpumpen ur fickor och under klänningar utan man har en fjärrkontroll istället så jag hoppas på att jag får byta. har haft pumpen i två nu min medtronics.

Kram

2009-10-25 @ 23:23:32
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0