Prommiz

blev en liten prommis med tjejerna med sina sparkcyklar och trispie i buggan.. så söt hon var. Vände nämligen den framåtvänt så hon ser tjeeerna  och med sin nya reima mössa på sig ser hon ut som en rikitgt sötis....
lägger in kort då ja hittar kabeln, faaan va ja hatar när man tappar bort saker.Kanske mannen min vet vart den är????

Oj va kallt de var ute, hade min korta goose jacka på men de hjälpte ej mig ngt
 love it!! (klicka för större bild)

Snart dax att ta fram den långa goosen för den är varmare tycker ja ialalfall!!! men då kanske man ej klarar den rikitiga vintern, fäör den kommer..... inte nu men sen kanske!!!

har ni börjat med overaller till era barn???+ än så kör jag på strumpbyxor och tjokare över. ibland överdrag med fleece i . Och  jacka med fleece i eller hennes ludd tjocka hoodie från Espirit...

Men kanske på g till overall snart! måste inpregnera den, bättre en gng för mycket än lite.
har även uggsen o mannens saker att spraya på!. Min ena goose är klar... den gjords i helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0