Röntgen!

Ringde upp till läkaren direkt i morse då jag vaknade! klarar ej att gå så här längre!
Fick en tid redan en timme senare kl 09,15. kanon!!!!

Packade ihop mina saker och tog tripsie och gav mig upp till vc!
Fick komma in direkt  och träffa samma läkare som blivit vår husläkare! Så bra kan ja lova.
han frågade om problemen o undersökte mig, sedan sade han att ja måste till jakan för en röntgen, <Måste få svar på varför ja får dessa återkommande bihålsinf hela tiden...

Så bara till att rigna mannen som mötte upp mig där för att ta trispei medan ja röntgades. Sedan tbx till vc för svar! Då var de som han sade. Jag är svullen i de översta bihålorna, vid pannan , där är var där och där kan man ej spola rent de heller .Jämt där de sätter sig för mgi!

jag blir aldrig förkyld utan dee går dit  och blir bihålsinf direkt istl!
Så han tror de hela har med att gööra att ja är pollenallergiker , så då svullnar dessa vägar upp och under hösten när ja får infektionerna svullnar vägarna upp och snoret rinner ej ner som de normalt gör för andra.
Så nu har ja fått min andra pc kur , amimox samt kortison näspray och allergi avsvällande tableter för gångarna!
hjälper dessa tabletter mig så kommer jag att köra fpå dessa i forsts i förebyggande syfte!

Nu h¨ller vi tummar att ja blir frisk! men känns skönt att har de på papper att de var bihålorna! ja kännner jämt när de är bihålorna då man en gng haft dee då vet man! men fy faaan vad ont de gör!

Nu rinner snoret i allafall så de är bra!! men fan inte billigt denna sjukvistelse! har lagt ut 600 krpå mediciner och mitt frikort på apoteket gick nyss ut så en bra start inför nästa frikort heheeh!!!!

men nu vet ni!!!!


Dessa i pannbenet är mtt problem!!!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Inte kul med bihålsinflammation. Hade problem med detta förr. Men är nu skonad från det som tur är. Droppen blev när en semester förstördes pga det. 1 vecka på sjukhus för detta. Helt sjukt. Hoppas att det blir bättre snart.

Krya på dig.

2009-10-23 @ 18:11:50
URL: http://20090801.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0