Slappar kväll!

Har bara kopplat av hela kvällen med mys och lugn.... Så himla skönt! Finns de ngt bättre än när barnen somnar och man har sin egen tid! ååå rikrtigt mysigt.!

mannen har spelat xbox, ja kollat på tv, datan och bara kopplat av. dricker nu mitt the och planerar inför morgon dagen,måste försöka ta mig ut för en tidig morgon prommis om ja orkar! heeh! de skall ja!
Men får se hur ja mår först! men ananrs blir de en lugn dag!

jag vill ju bli frisk, har match på lördag kvällen som jag mer än gärna vill vara med på!.... men samtidigt är jag livrädd! tänk om de blir som i måndags. ja blir så sjuk??? tror även att infektionen ja har i kroppen nu hade stor betydelse! el ja vet att de är så!

Annars om helgen! kommer jobba en hel del, måste få upp o ordning på taket. in med reglar mm. så svårmor kanske tar tripsie ngn dag så ja koán jobba med mannen. och indiska skulle ja vilja gå på med mannen! så himla gött!. vi skulle gjort de då han fyllde år men de blev framskjutet så vem vetr. de kanske händer i helgen,

Nu skall ja sussa. har inget kul att skriva heller!!! förutom att ja älskar min barn såååå mycket! min familj ni är mitt allt!!!! löööve you all!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej catta!

Ska försöka att inte shoppa så mycket men de är ju

inte lätt när man ser allt fint. hehe

Kan ta de sen om de syndromet.

Hur går de med pumpen förresten? :)

kram!

2009-10-09 @ 09:06:34
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0