Träningen i dag!

Gick ganska bra eller bra skall ja väl säga!
Orken var inte så bra men skal ej förvänta mig mer när ja legat i två veckor! Men den kommer sen!.
skotten gick skit bra tycker jag! Äntligen börjar mina underarmskott släppa. jag satsar och skjuter så ja drar upp den i ribban!. presis som ja vill ha den!!!

men de har enkelt ej bara ej gått, nu satt dem, flera st i dagens träning"! jehaaa. då mår man kan ja lova!!
Kom även till träningen med dåliga förväntningar om att kunna träna då bs var högt. se tidigare inlägg!
Och de lyckades sjunka. ligger nu efter träning på 5.1. toppen!!!!

har tom ätit så får se hur de blir under natten!, nu sussa för imorgon kommer mina darlingar! så ja saknar dem!!!


Kommentarer
Postat av: camilla

bs värdena blir MYCKET bättre och enklare med insulinpump =)

2009-10-16 @ 12:20:23
URL: http://wwww.camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0