Kunde inte bli bättre!

Helgen har verkligen varit den bästa på väldans länge. riktig toppen helg. Från torsdagen fram tills nu, hoppas vecka blir som helgen var!

fått mycket egen tid då vi haft barn passning till tripsie. Sedan har jag umgåtts med bara mina stora tjejer en stor del av helgen, jätte kul och mysigt. de verkligen uppsakttade det!
Middag med handbollen samt match och träffa även mannens kusin som kom över .mysigt de med!

idag har vi varit ute hela dagen från kl 09 på morgonen, fått mycket gjort som städning och mysig lunch ute.
Tjejerna lekte med grannen och med mig!: samt massor mer!!!

Lämnade tjejerna sent till deras pappa så tiden med ´dem var dubbel så lång . de gillade de och kommer nog bli så framöver med. att lä,mna dem vid 19 tiden istl. för kl 15.... toppen!
Sedan på kvällen så fixa vi med huset och tog en lite lek stund ute med tripsie. sedan var de dax för att gå in o sussa henne....

joo glömde att Linda med familj kom över. de hade vägarna förbi så då fick vära män träffas , så mycket de har gemensamt. riktigt kul. ngr middagar kommer de verkligen bli här ,....
samt ja fick träffa han med. samt stora killen... riktiga snyggingen, ja bokar honom åt en av mina töser!!! :)

nu skall ja fixa o dona . imorgon kommer bilen in på lagning för sedan till salu! min lilla pärla!:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0