Min pärla är borta!

Nu är min älsklings pärla. dvs min c2 såld. bra pris fick vi! så man skall väl ej grina över det. men de var trots allt min pärla!..

så dagen har varit hemsk. början med att gå upp tidigt för att förbereda inför att sälja bi´len, sedan kom de o hämtade den och sånt. stod då ute i kylan, svin kallt var de med blåst i bara en tunn tunika o tajts. , bra tjejen!..:(

efter de var de till svärfar för att släppa av honom hemma för sen dra till akkis med tripsie!
EFTER DE SNABBT HEM FÖR ATT ÄTA MM! vi var såååå hungriga eftersom läkarbesöket drog på tiden så de blev en sallad med bullgur på MAx...

MEN  väl hemma så vila ja lite för sen åka till täby och hämta vår nya jobbar bil!: riktig skönhet. sååå snygg och fin för det priset!


ej bilen på bilden men lika dan fast en vit! har ej en egen bil på den då de var för mörkt att ta en nu!
men ni ser iallafall hur de när! samma skick som man ser på kort är det!

perfa för oss som jobbar i den branschen!... jehhaaa . volvon är nu min!!! bara en ordentlig uttstädning o fix sedan i topp form!



NU SKALL  ja dricka mitt te!
ingen träning för mig i dag då jag har mått piss hela dagen och tänkt gå ändå men senare på kvällen kom feber frossan så jag pallade inte gå... mår piss .så träningen får vänta!

tänkt gå i veckan o kolla gym kort. kanske ja med kan träna på torsdag! HOPPAS!!!  JA VILL! MEN ÄR JU MANNENS  tränings dag. men ja kanske har tur:) vem vet!!!!

nu mysa o pysa med the family!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0